Известие

Collapse
No announcement yet.

На колко оборота превключвате[нормално каране]?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: !!!

    Първоначално публикувано от odisey
    Първоначално публикувано от JORDI
    Всеки трябва да използва оптималните обороти /т.е. най-добрите за дадените условия/, но никой не бива да забравя,че при използване на ниски обороти се товари двигателя и това води до неговото износване
    и това не е много ясно на празни обороти товари ли се но ако на ниски се опитваш да катериш баир разбира се че се товари...усет ми е майката
    Абе колега за да ти стане ясно, прочети темата,за кви празни обороти говориш? Тук човека пита за превключване на възходяща скорост в движение...при нормално каране! Точно и ясно
    Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

    Comment


    • #32
      имах предвид че двигателят не се товари от това че оборотите са ниски а от условията в които се движиш на наклон надолу без да натискаш газта и при 1500 може да превключиш без да тормозиш ДВГто просто изяснявам
      Виж Алфата ...

      Comment


      • #33
        добре, тогава да обобщим, аз на 3та вдигам 140 MAX ! и превключвам м/у 3 - 4k обикновенно, но на мойта скоростите са ужасно къси. Ако има някой друг с 1.7 16V да каже как е при него ! за 1.6 нямам идея
        и незабравайте че в крайна сметка карате алфи а те вървят след 4k, ако искаш да движи на 2k дестинацията е Горубляне > Перник със Голф 2 ! LOL
        145, 1.7 16V
        -----------------------

        Comment


        • #34
          Какви са тия 4к градско ве авери! Аз мина ли над 3к и тя като хукне кукличката - бегай, че газим, става работата! Затова лекичко,че да няма сгазени невинни и смачкани ламарини...То и без това от жегата всички са полудели - днес 4 човека видях как си минават на червено, при това единия с ТИР!!!
          тара-ру-ра!
          Алфа Ромео 145 1,8 TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от charmario
            Първоначално публикувано от tjman
            10x за мненията

            Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
            Бе кво е тва Рено де вози толко яко? Не си написал какъв ти е двигателя, ама Boxera на Алфа има такъв зловещ и уравновесен звук, че всеки път ми се изправят косъмчетата на ръцете като го чуя (не си ги бръсна ). А и то всяка кола като я напържиш вдига шум, ама едно е да реве, друго да пищи
            Звука е готин, спор няма Реното е 5 - и докато оправя всички неща по алфата постоянно ги сменях и разликата е наистина осезаема - алфата вози по стегнато но и друса повече, от друга страна е доста по стабилна и спира по добре (но пък и гумите са различни на реното са 155 а на алфата 185)
            145 1,6 Boxer

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от trustworthy
              Първоначално публикувано от tjman
              10x за мненията

              Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
              Какво рено е това, дето е на светлинни години? Туйнго ?
              Рено 5
              145 1,6 Boxer

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от tjman
                Първоначално публикувано от trustworthy
                Първоначално публикувано от tjman
                10x за мненията

                Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
                Какво рено е това, дето е на светлинни години? Туйнго ?
                Рено 5
                И твърдиш, че на 5-цата возията е светлинни години напред няма проблем..
                Lexus IS200

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Mind_Control
                  Първоначално публикувано от tjman
                  Първоначално публикувано от trustworthy
                  Първоначално публикувано от tjman
                  10x за мненията

                  Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
                  Какво рено е това, дето е на светлинни години? Туйнго ?
                  Рено 5
                  И твърдиш, че на 5-цата возията е светлинни години напред няма проблем..
                  ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                  sigpic
                  ROVER 200 RF 2.0TDI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от tjman
                    Първоначално публикувано от charmario
                    Първоначално публикувано от tjman
                    10x за мненията

                    Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
                    Бе кво е тва Рено де вози толко яко? Не си написал какъв ти е двигателя, ама Boxera на Алфа има такъв зловещ и уравновесен звук, че всеки път ми се изправят косъмчетата на ръцете като го чуя (не си ги бръсна ). А и то всяка кола като я напържиш вдига шум, ама едно е да реве, друго да пищи
                    Звука е готин, спор няма Реното е 5 - и докато оправя всички неща по алфата постоянно ги сменях и разликата е наистина осезаема - алфата вози по стегнато но и друса повече, от друга страна е доста по стабилна и спира по добре (но пък и гумите са различни на реното са 155 а на алфата 185)
                    Склонен съм да повярвам, че може да вози по-меко, но за возията си има много фактори - окачване, гуми и т.н. На мойта откакто сложих нископрофилните лети 15-ки и избягвам паветата, щото после много болки у бъбреците. Със зимните обаче песента е съвсем различна. Ама па да кажеш, че Рено 5 е на светлинни години пред Алфата ми се струва меко казано пресилено.
                    Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 I.E. 8V 103 hp

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от charmario
                      Първоначално публикувано от tjman
                      Първоначално публикувано от charmario
                      Първоначално публикувано от tjman
                      10x за мненията

                      Питах щото до сега съм бил на Рено (което като возия е светлинни години напред [пробвах ги двете разликата е осезаема] ) обаче това което забелязах че ако когато вкарвам реното в 4 - 5 000 вече звучи доста зловещо двигателя, докато алфата да не кажа, че трябва да си погледна оборотомера за да видя на колко оборота съм
                      Бе кво е тва Рено де вози толко яко? Не си написал какъв ти е двигателя, ама Boxera на Алфа има такъв зловещ и уравновесен звук, че всеки път ми се изправят косъмчетата на ръцете като го чуя (не си ги бръсна ). А и то всяка кола като я напържиш вдига шум, ама едно е да реве, друго да пищи
                      Звука е готин, спор няма Реното е 5 - и докато оправя всички неща по алфата постоянно ги сменях и разликата е наистина осезаема - алфата вози по стегнато но и друса повече, от друга страна е доста по стабилна и спира по добре (но пък и гумите са различни на реното са 155 а на алфата 185)
                      Склонен съм да повярвам, че може да вози по-меко, но за возията си има много фактори - окачване, гуми и т.н. На мойта откакто сложих нископрофилните лети 15-ки и избягвам паветата, щото после много болки у бъбреците. Със зимните обаче песента е съвсем различна. Ама па да кажеш, че Рено 5 е на светлинни години пред Алфата ми се струва меко казано пресилено.
                      И аз съм с нископрофилни и той значи ако се качи при мене и при тебе на паве....... ще му се завие свят, ама вертикално
                      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                      sigpic
                      ROVER 200 RF 2.0TDI

                      Comment


                      • #41
                        Вижте сега за возията си споделям - аз съм се возил и това е моето мнение, вие, които предполагам също сте се возили в двете коли може да си имате друго мнение - ок
                        145 1,6 Boxer

                        Comment


                        • #42
                          Все пак би трябвало да ти направи впечатление, че си единствен с това мнение за момента
                          Това, че колата вози като лодка, не означава, че има по-добра возия После с тея гуми 155 каква возия си усетил не знам. Коли нисък клас, с тази година на производство и с такива гумички просто НЯМА как да возят комфортно. Поне не и със скорост над 60 км/ч, щото тогава тръгват да излитат в завоите

                          Алфата ми беше на 185/60/14 като я купих, в момента карам с 195/55/15 зимни и 205/50/15 летни. Разликата е осезаема, дори и между 195 и 205 размер и за това си има основателна причина. Простите математически изчисления показват, че 205 е с около 1.5 по-голяма ширина от 155 Т.е. сравнение м/у двата автомобила не може да се прави. Карал съм застава юго, карал съм рено клио, пежо 106... Знам как возят малолитражките от средата на 80-те и началото на 90-те години

                          Уважавам мнението ти, но просто не се сдържах да не изложа и моето Все пак сравняваш различни по тип окачвания
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #43
                            Абе като се има предвид, че предната ми кола беше Фолксваген Джета - 145-цата ми вози като S-класа. Какъв удар се чуваш при всяка дупка не е истина. Ама бах тия немци - вярвате ли ми, че тая Джета е на 22 години вече и не е мръднала - само на дясната предна врата е избила ръжда. Аз за това си ги уважавам Фауветата, ама дет се вика сега май нямат нищо общо с танковете къде правеха едно време. А едно не мога да си обясня - що са толкоз скръндзливи откъм екстри? Т'ва да намериш VW с клима си е направо находка, а да не говорим, че цената му се дига с 2 бона поради тази причина. Сори за офф-а къде се получи
                            Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 I.E. 8V 103 hp

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от charmario
                              Първоначално публикувано от monimsl
                              Аз лично ги сменям от 2800 до 3300,и си дава добър разход.
                              Според мен сега заради климатиците си трябва повече обороти.


                              Някой може ли да обясни на какво се дължи това, че на боксера му трябват високи обороти и харчи по-малко при тях, отколкото в ниските?
                              При другите автомобили е същото.
                              Ниските обороти не са гаранция за нисък разход
                              Двигателите си имат оптимални режими на работа. Има се предвид отношението инерционен момент - въртящ момент, при добро съотношение колата само "мирише" горивото
                              При боксерите достигането на добър въртящ момент става при по високи обороти, просто заради разположението на цилиндрите
                              AlfaRomeo 145 1.3
                              Opel Astra 1.6 ecotec

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ak47
                                Първоначално публикувано от bilbo
                                Първоначално публикувано от ak47
                                ми аз лично на към 3к, но по книжка max torque е 4200 на моята, така че това ще да е оптимално. Разликата в харчлъка едва ли ще да е кой знае ква а на 4200 колата вече има мощност
                                колега, поздравления за салона
                                колко ти излезе удоволствието
                                благодаря ))

                                еми имайки предвид че великия и неповторим монтажист съм аз и че плата за салона не съм го плащал ... незнам точно

                                значи калъфите за седалките са около 50 лв. - поръчка (но никога няма да ви пратя при тия да си дадете парите )
                                там още някой и друга дреболийка като скоростен лост и тн. значи под 100 лева )
                                задните кори +30 кинта значи около 130 (без плата)

                                но работата е ужасна заигравка. сега замислям да търся седалги от GTV на няква прилична цена и да ги дам да ги тапицират да стане баш както си трябва, но ше видя
                                Да, при седалките си личи ( без да се засягаш ),
                                но цветовото съчетание е супер. Червеното стои много добре със сивото. Корите ти са станали екстра.
                                Верно си е заигравка. На мен ми се отлепи тавана от жегата и един ми иска 175 лв само за работа
                                направо лудница...
                                ... и сега си я карам така с увиснал таван
                                AlfaRomeo 145 1.3
                                Opel Astra 1.6 ecotec

                                Comment

                                Working...
                                X